Пам'ятка туриста
Обмежувальні заходи
Пам'ятка туриста по Португалії
Переліт туди В готелі Переліт назад Корисна інформація Телефони
Переліт, трансфер і заселення в готель
Перед виїздом в аеропорт
- Перевірте наявність наступних документів:
- закордонний паспорт з візою;
- ваучер;
- страховий поліс;
- авіаквиток;
- при необхідності нотаріально оформлена згода на виїзд дитини та свідоцтво про народження.
Рекомендуємо взяти з собою ксерокопії закордонного і російського паспортів, свідоцтва про народження дитини, якщо летите разом з дитиною.
2. Загляньте в ваш авіаквиток і перевірте аеропорт і час вильоту.
Після приїзду в аеропорт:
-
Звірте інформацію по вашому рейсі на інформаційному табло і пройдіть до стійок реєстрації, номера яких вказані на табло. При проходженні реєстрації пред'явіть закордонний паспорт і квиток.При перевезенні тварин або рослин, необхідно пройти фітоконтроль / ветеринарний контроль.
-
Здайте багаж на стійці реєстрації.
-
Отримайте посадковий талон. Зверніть увагу на номер виходу і час для посадки на борт літака (в посадковому талоні вихід позначається словом GATE, час - TIME).
- Після проходження реєстрації та оголошення про початок посадки необхідно пройти до відповідної зони для міжнародних рейсів.
Пасажири міжнародних рейсів проходять митний, паспортний контроль, а також контроль безпеки, після чого очікують вильоту рейсу в стерильній зоні галереї міжнародних повітряних ліній. При проходженні контролів пред'являються закордонний паспорт і посадочний талон.
При перевезенні тварин або рослин, необхідно пройти фітоконтроль / ветеринарний контроль.
Правила проведення передпольотного і післяпольотного оглядів
Заборонено провозити на борту повітряного судна пасажирами в зареєстрованому багажі та в речах, що є при пасажирів, які прямують небезпечні речовини і предмети :
|
|
Дозволено перевозити на борту повітряного судна членами екіпажу та пасажирами з дотриманням необхідних умов такі предмети і речовини:
- в зареєстрованому багажі у вантажних, багажних відсіках повітряного судна з ізольованим доступом пасажирів до багажу під час польоту:
- арбалети, рушниці для підводного полювання, шашки, шаблі, тесаки, ятагани, палаші, мечі, шпаги, багнети, кінджали, ножі: мисливські, ножі з викидають клинками, з замикаючими замками, імітатори будь-якого виду зброї;
- господарсько-побутові ножі (ножиці) з довжиною клинка (леза) понад 60 мм; алкогольні напої з вмістом понад 24%, але не більше 70% алкоголю за об'ємом в ємностях місткістю не більше 5 л, в тарі, призначеної для роздрібної торгівлі - не більше 5 л на одного пасажира;
- рідини та алкогольні напої з вмістом алкоголю за об'ємом не більше 24%;
- аерозолі, призначені для використання в спортивних або побутових цілях, випускні клапани балончиків яких захищені ковпачками від мимовільного випуску вмісту в ємностях місткістю не більше 0,5 кг або 500 мл - не більше 2 кг або 2 л на одного пасажира;
- в речах, що є при пасажирів:
- термометр медичний - один на пасажира;
- тонометр ртутний в стандартному футлярі - один на пасажира;
- барометр або манометр ртутний, упакований в герметичний контейнер і опечатаний пломбою відправника;
- одноразові запальнички - одна на пасажира;
- сухий лід для охолодження швидкопсувних продуктів - не більше 2 кг на пасажира;
- 3% перекис водню - не більше 100 мл на пасажира;
- рідини, гелі та аерозолі, які вважаються безпечним: в ємностях місткістю не більше 100 мл (або еквівалентної ємністю в інших одиницях виміру обсягу), надійно упаковані, прозорий пластиковий пакет об'ємом не більше 1 л - один пакет на пасажира.
Рідини в контейнерах ємністю більше 100 мл до перевезення не приймаються навіть в тому випадку, якщо ємність заповнена лише частково. Виняток з перевезення мають ліки, дитяче харчування і спеціальні дієтичні потреби.
Рідини, придбані в магазинах безмитної торгівлі в аеропорту або на борту повітряного судна, повинні бути упаковані в надійно запечатаний (опломбований) пластиковий пакет, що забезпечує можливість ідентифікації вмісту пакета протягом польоту і має достовірне підтвердження того, що ця покупка зроблена в аеропортових магазинах безмитної торгівлі або на борту повітряного судна в день (дні) поїздки. Зберігайте чек, що підтверджує покупку. Не відкривайте пакет ні до посадки в салон, ні під час польоту.
Адміністрація аеропорту, авіапідприємства, експлуатанта має право приймати рішення про введення додаткових заходів щодо забезпечення авіаційної безпеки на рейсах з підвищеною небезпекою, внаслідок чого забороняти перевезення в салоні повітряного судна наступних предметів:
-
штопори;
-
голки для підшкірних ін'єкцій (якщо не буде представлено медичне обґрунтування);
-
в'язальні спиці;
-
ножиці з довжиною леза менше 60 мм;
- складні (без фіксатора) дорожні, складні ножі з довжиною леза менше 60 мм.
Після прибуття в аеропорт Лісабона, Фаро, Фуншала регулярним рейсом
Після прибуття в аеропорт Лісабона з країни, що не входить в зону Шенгену, одразу проходьте на паспортний контроль, потім отримаєте свій багаж. На моніторах над стрічками для багажу зазначено той рейс, багаж з якого буде видаватися на даній стрічці.
Туристів, які прилітають регулярними рейсами в Лісабон, Порто, Фуншал зустрічають з табличкою TEZ TOUR або LUSITANA SOL в разі бронювання групового трансферу або з табличкою з прізвищами в разі бронювання індивідуального трансферу в залах прибуття (Chegadas).
Якщо з яких-небудь причин туристи не зустрілися з водієм / гідом, необхідно звернутися по телефону: +351 964827679 / +351968743828 / +351969348017.
З питань оперативного характеру (допомога в організації відпочинку, поради та інформація по зворотному трансферу) звертатися за телефоном - +351 964 827 679 / +351968743828 / +351969348017.
Увага! У разі затримки рейсу необхідно в терміновому порядку зателефонувати на гарячу лінію для корекції часу трансферу. В іншому випадку турист буде добиратися до готелю самостійно!
При затримці рейсу з Лісабона на Мадейру необхідно, в обов'язковому порядку, зателефонувати на гарячу лінію за телефонами: +351 964827679 / +351968743828 / +351969348017 і повідомити про ваш час прибуття на Мадейру.
Також, при втраті багажу і при будь-яких проблемах, які виникли на території аеропорту Мадейри, необхідно телефонувати на гарячу лінію.
Трансфери в Лісабоні не завжди мають на увазі обов'язкову наявність супроводжуючого гіда.
Уважно прослухайте інформацію, яку супроводжує (трансфермен) може повідомити по шляху проходження в готель. Також супроводжуючий (трансфермен) проінформує вас про час можливої зустрічі з гідом в готелі. Після того, як клієнти розмістяться в готелі, з ними зв'яжеться представник TEZ TOUR і, за бажанням, проведе вітальну зустріч.
Після прибуття в аеропорт Фаро (Альгарве)
Туристів, які прилітають рейсами на Альгарве, зустрічають з табличкою з прізвищами в разі бронювання індивідуального трансферу і з табличкою TEZ TOUR або LUSITANA SOL в разі бронювання групового трансферу.
Якщо з яких-небудь причин туристи не зустрілися з водієм, необхідно звернутися по телефону: +351 964 827 679 або +34 977 085 720.
З питань оперативного характеру: допомога в організації відпочинку, поради та інформація по зворотньому трансфері, прохання звернутися за телефоном: +351 964 827 679.
Трансфери на Альгарве не мають на увазі обов'язкову наявність супроводжуючого гіда.
Порядок проходження паспортного контролю при в'їзді в Португалію
Загальні вимоги
Важливо! При проходженні паспортного контролю співробітники прикордонної служби Португалії можуть зажадати пред'явити готівку грошові кошти з розрахунку 60 євро на кожен день перебування в країні, а також ваучер на розміщення в готелі і зворотній авіаквиток (дата вильоту з країни не повинна бути пізніше закінчення терміну дії візи туриста) .
Туристи без зворотнього авіаквитка, а також не мають можливість пред'явити фінансові гарантії, необхідні для перебування в країні на період здійснюють поїздки, можуть бути депортовані.
В готелі
- Підійдіть на рецепцію, де вам дадуть реєстраційну картку.
- Заповніть реєстраційну картку на англійській мові.
- Здайте заповнену реєстраційну картку, ваучер (1 екземпляр), закордонний паспорт (закордонний паспорт повернуть вам після зняття ксерокопії, уточніть на рецепції, коли ви зможете забрати свій паспорт).
- Чекайте заселення. Заселення в готель відбувається в основному до 14.00. Якщо ви хочете заселитися в номер раніше зазначеного часу, необхідно заздалегідь забронювати номер на добу раніше дати вашого приїзду (наприклад, ви прилітаєте в Португалію в 5 ранку 10 вересня, щоб не чекати заселення до 14.00, ви можете забронювати номер не з 10 вересня, а з 09 вересня. у цьому випадку вас заселять в номер відразу ж, як тільки ви приїдете в готель). При заселенні вам видадуть ключі від номера.
- Після заселення в номер ознайомтеся з наданою готелем інформацією. Зверніть увагу на те, які послуги є платними, і скільки вони коштують (як правило, інформація знаходиться в папці і лежить на столі або тумбочці).
Туристичний податок
Гроші туристичного податку йдуть на поліпшення міської інфраструктури, прибирання пляжів та інші потрібні справи |
---|
З 01.01.2016 зі всіх туристів, що прибувають до Лісабона і в Санта-Круз (Мадейра), стягується туристичний податок, сплачувати його потрібно безпосередньо в готелі. Податком обкладається кожен дорослий турист, діти до 13 років від нього звільнені.
Туристичний податок на проживання в Лісабоні і екоподаток на проживання в Санта-Крузі (Мадейра)
- У готелях Лісабона - 89 грн. за особу / ніч, але не більше 7 ночей;
- У готелях Санта-Круза (Мадейра) - 44 грн. за особу / ніч, але не більше 5 ночей;
- У готелях муніципалітету Обідуш - 44 грн. за особу / ніч, але не більше 5 ночей;
- У готелях Портімао - 67 грн. за особу / ніч, але не більше 7 ночей (з 01.03.2020).
Зустріч з готельним гідом
У Португалії підтримка туристів ведеться по телефону.
Для зустрічі з гідом зверніться за телефонами +351 964827679 / +351968743828 / +351969348017 і узгодьте час зустрічі. У призначений час ви повинні підійти до готельного гіда, який буде чекати вас в холі готелю (в деяких готелях існує окреме приміщення для інфо-зустрічей). На зустріч візьміть з собою закордонний паспорт, ваучер, авіаквиток на зворотній виліт.
З всіма виникаючими проблемами і питань оперативного характеру (допомога в організації відпочинку, поради та інформація по зворотному трансферу) також можна звертатися за телефонами +351 964 827 679 / +351968743828 / +351969348017.
Напередодні вильоту додому
- Підійдіть на рецепцію, перевірте, чи є у вас неоплачені рахунки за додаткові послуги (користування міні-баром, телефоном тощо.). При наявності заборгованостей оплатіть їх.
- Увечері напередодні в готель на рецепцію відправляється інформація про час трансферу в аеропорт. У разі, якщо інформацію не доставлена в номер, уточніть час вильоту і виїзду з готелю за телефонами +351 964827679 / +351968743828 / +351969348017.
Виїзд з готелю
У день від'їзду номера звільняються під час, встановлений адміністрацією готелю: в більшості готелів о 11:00 або о 12:00. До встановленого часу здайте ключі на рецепцію. Про можливість продовження номера ви можете дізнатися на рецепції готелю або звернутися за допомогою до вашого гіда в готелі. Це послуга платна і надається не у всіх готелях. Деякі готелі при неможливості продовження номера до моменту виїзду надають гостям безкоштовно черговий номер, для того щоб ви змогли прийняти душ і переодягнутися перед від'їздом з готелю.
Свій багаж ви можете залишити в камері зберігання готелю.
Щоб уникнути різних ускладнень, просимо не спізнюватися і підходити на трансфер в зазначений час.
Приїзд в аеропорт для вильоту
- Під час зворотного трансферу з готелю в аеропорт гід розповість вам про процес проходження паспортного і митного контролю, декларації багажу, оформленні та отриманні Tax Free.
- Пройдіть реєстрацію на рейс (надайте закордонний паспорт і квиток).
- Здайте багаж на стійці реєстрації.
- Отримайте посадковий талон. Зверніть увагу на номер виходу і час для посадки на борт літака (в посадковому талоні вихід позначається словом GATE, час - TIME).
- Пройдіть паспортний контроль (надайте закордонний паспорт, візу).
- Пройдіть в зал вильоту, де очікуйте оголошення на посадку вашого рейсу.
У разі втрати паспорта, авіаквитка або багажу просимо вас негайно повідомити про це представника TEZ TOUR, який підкаже, яким чином ви зможете вирішити виниклу проблему.
Корисна інформація
Медичне обслуговування
Медичне обслуговування платне. Якщо під час вашого відпочинку вам знадобиться допомога лікаря, то відразу ж звертайтеся в вашу страхову компанію. Телефон компанії вказано на страховому полісі. Співробітник страхової компанії повідомить вам, в який медичний центр або лікарню звертатися. Не забудьте взяти у лікаря рахунок, щоб пред'явити його для оплати в страховій компанії.
Аптечка
Перед поїздкою сформуйте і захопіть з собою аптечку першої допомоги, яка допоможе вам при легких нездужання, заощадить ваш час на пошуки лікарських засобів і позбавить від проблем спілкування іноземною мовою, крім того, безліч ліків можуть у різних країнах носити різні найменування.
Рекомендуємо взяти з собою:
|
|
Сувеніри
Найбільш поширені сувеніри з Португалії - вироби з пробки (сумки, взуття, одяг, тарілки); кераміка (посуд, панно і плитки азулежу з ручним розписом, символ Португалії - розписний півник); вироби зі шкіри (сумки, гаманці, портмоне, ремені); португальські вина - портвейни, мадейра, зелені вина, мускатель, кондитерські вироби пастель де Белем і ін.
Оформлення Tax Free в Португалії
ПДВ (IVA) становить від 6% до 23% (в залежності від типу товару або послуги). Багато магазинів пропонують відшкодування податку при покупці товарів на певну суму (для отримання ПДВ мінімальна сума чека повинна становити 61,35 євро). Повернення становить 18,7% від суми чека. Необхідно отримати чек на відшкодування податку, пред'явити закордонний паспорт, заповнити спеціальну форму, гроші будуть переведені на зазначений заявником рахунок. Також можна отримати відшкодування податку при виїзді з країни в аеропорту Лісабона, в Лісабонському морському порту, в аеропортах Порту і Фуншала.
Транспорт
Велика частина міжміських перевезень здійснюється автобусами та потягами. На сайті залізничної компанії Португалії можна подивитися розклад поїздів та купити квитки. Поїзди далекого прямування (наприклад, у напрямку Лісабон - Порто) в основному сидячі і складаються з вагонів «комфортного» і «туристичного» (тобто 1-го і 2-го) класів. У приміських і місцевих поїздах все вагони одного класу.
Автобусні перевезення між великими містами материкової частині Португалії здійснюють транспортні компанії RENEX і REDE EXPRESSOS. Квитки краще резервувати заздалегідь, по крайній мірі, за день до відправлення, особливо при поїздці на узбережжі і в інші курортні райони.
Готелі
При реєстрації в готелі туристів можуть попросити залишити на рецепції заставу у вигляді грошової суми (кількість визначається індивідуально кожним готелем, в середньому сума становить від 50 до 8 880 грн.) або копію кредитної картки. Дану суму / дані кредитної картки готель бере як запорука в рахунок майбутніх витрат туриста. Якщо у мешканців не було витрат в готелі, дана сума повертається туристу. Якщо витрати були, то витрачена сума віднімається з застави. Якщо в якості застави ви залишили копію кредитної картки, готель завжди поцікавиться, як ви бажаєте розплачуватися, готівкою або карткою. Без вашого дозволу ніяких операцій з вашої кредитної карткою не проводиться.
Більшість готелів пропонують харчування по системі "шведський стіл", однак напої під час харчування (за винятком сніданку) оплачуються додатково. Згідно із загальними правилами, забороняється приносити в готель продукти харчування і напої і виносити що-небудь з ресторанів і барів. Користування басейнами безкоштовне. Сауна, джакузі, тренажерний зал і тенісний корт в деяких готелях оплачуються додатково. У номерах є сейфи, користування якими оплачується додатково. У багатьох готелях номери обладнані платним міні-баром. Вечірньої пори в деяких готелях проводяться безкоштовні розважальні програми: дискотеки, концерти, музичні шоу фаду і т.д.
Пляжі
Пляжі на континентальній Португалії муніципальні і безкоштовні. Оплачується прокат лежаків (3-5 євро в день) і парасольок (5-7 євро в день). На острові Мадейра вартість входу на міські муніципальні пляжі від 5 євро з людини. У курортних зонах у туристів є прекрасні можливості для занять водними видами спорту.
Віза
Для поїздки до Португалії необхідно оформити шенгенську візу.
Час
Континентальна Португалія, о. Мадейра: 2 години в період літнього часу, 3 години в період зимового часу;
Азорські острови: 3 години в період літнього часу, 4 години на період зимового часу.
Гроші
Грошовою одиницею є Євро (EURO). В обороті банкноти номіналом в 5, 10, 20, 50, 100, 200 і 500 євро, а також монети номіналом в 1, 2, 5, 10, 20 і 50 центів. Зручніше за все обмінювати гроші в аеропорту Лісабона (вигідний курс, нижче комісійний збір), в банках і готелях курс нижче, а збір вище (в банках комісія складає 0,5%).
Курси валют в різних банках можуть значно відрізнятися один від одного. Деякі банки не беруть комісійні з операцій на суму менше 30 євро. Долари до оплати не приймаються.Туристичні чеки приймаються банками.
Банки працюють в будні дні з 08.30 до 15.00 годин, деякі відділення банків в Лісабоні і туристичних районах закриваються о 18.00 годині, а в великих торгових центрах курортного регіону Алгарве працюють щодня з 09.00 до 21.00 годин.
Напруга електромережі
Напруга електромережі 220 В.
Релігія
Основна частина населення Португалії - католики (близько 75%).
Митниця
На одну людину дозволено безмитне ввезення: міцних напоїв - 1 літр, вина - 2 літри, сигарет - 200 штук, тютюну - 250 гр., Кава - 500 гр., Чаю - 100 гр.Чайові
Система чайових поширюється на послуги офіціантів в барах і ресторанах, покоївок у готелях, водіїв таксі і гідів і складає 5-10% від вартості замовлення. Оплата чайових не є обов'язковою, але якщо клієнт залишився задоволений обслуговуванням, чайові - ознака гарного тону.
Куріння
У Португалії діє заборона на куріння в громадських місцях, в організаціях охорони здоров'я, у навчальних закладах, музеях, театрах, бібліотеках, в закритих спортивних спорудах, готелях, магазинах, в закритих паркінгах і на території автозаправних станцій (штраф - до 750 євро).
Телефони
Для автоматичного телефонного зв'язку з Португалією набирається код країни (351), потім дев'ятизначний номер абонента, що викликається. В телефонних кабінах можна використовувати монети і спеціальні картки, які продаються в спеціалізованих магазинах Portugal Telecom, в поштових відділеннях та газетних кіосках. Коди країн та багато спецномери перераховані на вивісці в кожній телефонній кабіні.
Корисні телефони
Довідкова телефонної служби по Португалії - 118
Єдиний номер служб: швидка допомога, поліція, пожежна охорона - 112
Служба порятунку - 115
Інформація для туристів - 808-781-212
Телефони відділу підтримки туристів TEZ TOUR в Португалії+351 964827679 +351 968743828 +351 969348017 |